tisdag 17 november 2009

Hard working man

Har ni hört om killen som fixat jobb och nu kan vara ganska säker på att ha ett extrajobb fram till examen? Det har jag minsann, för jag bor tillsammans med honom. Sambon gjorde en spontanansökan till ett boende för döva och tjing så ville de anställa honom. Inte illa.

Något som inte heller är illa, eller kanske rent av är riktigt illa, är att han gått vidare till en andra intervju på en annan arbetsplats. Utan att ens ha dykt upp på den första intervjun. Ganska skickligt tycker jag. Vad tycker 3?

Nä, dags för tv. Har äntligen erkänt för mig själv att jag faktiskt vill spendera tisdagskvällar med att kolla på Desperate housewifes. Förnekelse är för veklingar. Eller män.

1 kommentar:

Stina sa...

What?! Väntade de FYRA dagar med att plocka ut smulan? Det är ALLDELES för länge ju...

Usch. Jag hoppas också att vattnet går! Det verkar ascoolt att få vara med om. Det är ju ett rätt säkert tecken också att det verkligen är på G (bara förlossningen tror på en). Ville de inte ens att du skulle komma in och bli undersökt?

Usch.

Härligt med sådana spontana jobberbjudanden! Men så är ju ni båda väldigt driftiga och härliga. Svårt att inte tycka om er - även om ni missar intervjuer :-)