lördag 2 oktober 2010

Träningsdjävulen

Japp nu har den tagit min kropp i besittning och jag kräver ett regelbundet endorfinrus. Jag har även varit så modig (galen?) att jag anmält mig till Göteborgsvarvet, vilket antagligen kommer ge ett enormt rus och sug för mer. Fast ska jag var helt ärlig så är inte löpning det som lockar allra mest just nu, det lockar inte alls faktiskt. Nu, när det börjar bli kallt och mörkt hänger jag gärna på gymmet eller tar ett roligt pass på universitetet.

Livet leker, vi har ett flyt som knappt går att beskriva nu. Dennis har inte fått ett nytt jobb, han har fått flera och jag har ett och annat på gång. Vi har en del att se fram emot nästa sommar och jag har därför bestämt mig för att jobba heltid fram till nästa höst och sedan skriva min C-uppsats då istället för till våren.

Nästa helg smäller det. Håll utkik i era mobiler.

Inga kommentarer: