lördag 1 januari 2011

Vad är väl en bal på slottet?

Nej, bal på slottet blir det inte. Däremot har jag i år fått chansen att vara marskalk vid universitetets doktorspromotion och professorsinstallation, och därefter medverka vid den tillhörande banketten. Jag som inte ens fick gå på studentbal mådde som en prinessa då jag fick prova klänningar för ändamålet. Det tog tid, och jag blev nästan osams med butiksinnehavaren, men till slut hittade jag det jag sökte. Vad sägs, är den inte ljuvlig?



3 kommentarer:

sara - mamma till wilda sa...

Men, va söt du e. Tack. Jag kämpar på. Blivit lite sämre under jul, men nu jävlar. Jag ska hänga på låset till gymet imorgonbitti hahahaha

Träbar du nåt själv?

Dennis sa...

En snygg kvinna jag ska gifta mig med! :)

Mimmi sa...

Underbar klänning!

Ja vi ska ha en till... Det är en gosse till, Vincent. Han är beräknad att komma i mars. Är i v 31 nu =)

Roligt att ni också vill ha en till. Selma blir väl 3 vilken dag som helst?
Har jag helt fel för mig, eller har inte du skrivit att ni inte fick/kunde få fler guldklimpar? Förlåt för framfusigheten.. Du behöver inte svara om du tycker det e för privat.

Ta hand om er alla, och grattis igen!!

KRAM