söndag 12 april 2009

Sommar, sommar, sommar och 80-tal

Med dotter, sambo och Gulis ute på en tur i solen passade Pappan i huset på att städa och dammsuga lite. Vilket var väldigt lätt att göra i och med att när vi kom hem igår så hade Gulis städat hela lägenheten, väldigt mycket tack till henne, svårt att riktigt förklara hur underbart det är att komma hem till en helt nystädad lägenhet. Det blir ju inte så mycket tid över till det med allt vi har att göra, plugg, jobb och barn. Men nu är det iallafall städat och superfint. Tänkte då passa på att sätta mig på vår stora varma balkong och blogga lite. Efter att ha spenderat halva dagen hos familjen S, har jag nu vant mig vid att sitta och sola och bara njuta. Kommer bli svårt att göra något annat i sommar än att njuta med hela familjen. Förutom när man jagar den lilla Selma i stadsparken. Hon har blivit väldigt snabb i dom små fötterna nu.

Men det jag vill förmedla: Jag NJUTER

Hittade även den här filmen, vilken jag tror att många som läser bloggen kommer känna igen sig i.

Titta, njut och håll med, glöm inte sätta på ljudet:


Tog bort filmen eftersom den börjar spela direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gulis! haha vilka rackartyg