onsdag 23 september 2009

Då får man stanna hemma minsann

Vi konstaterade tråkigt nog häromkvällen att det inte finns någon möjlighet alls att resa någonstans varken i höst eller över jul. Trist men sant. Alla som vill får såklart mycket gärna komma och hälsa på oss, antingen snart eller för att fira jul med oss.

Jobbet rullar på fint, men jag vet att jag har lätt att ta på mig lite för mycket än vad jag egentligen har kapacitet och tyvärr har pluggandet blivit lidande. Slut på det tramset nu, mer planering och mer självdisciplin ska genast införas och det ska bli ordning i vardagen igen. Jag har dock varit mycket duktig och låtit de flesta helger vara pluggfria och endast fyllda av umgänge och hushållsarbete. Framtiden blir allt tydligare och jag tror mig snart veta vad det ska bli av mig. Inte illa, har ju trots allt minst 3 terminer kvar av min utbildning.

Minns inte just för tillfället om jag länkade till artikeln som skrevs då jag lämnade över tebladstårtan och lägger därför in den här.

Mitt lilla hjärta har blivit stora tjejen och har de senaste dagarna börjat berätta vad hon gjort på dagis under dagen och vilka hon lekt med. Något fåordigt, men ändå.

Nu är det dags för löprunda för att sedan möta upp sambo och smula vid dagis och därefter införskaffa middagsmat.

3 kommentarer:

Anonym sa...

eftersom sjukvård ligger mej varmt om hjärtat o jag tog reda på hur pass sjuk du var, kan jag inte annat än gråta när jag läser denna solskenshistoria. Tror inte många förstår hu sjuk du var..... "tryck på den röda knappen" *ler* Tack o lov att det gick bra. Många o stora kramar från "svärmor"

Anonym sa...

Vi kommer ju upp snart och då blir det fest! ;)

Magfar

Anonym sa...

när får jag min skiva med bilderna på ?!?!?!?!?! väntat i evigheter nu ! gudmor no.1