måndag 21 september 2009

Selmas present till sina släktingar

Selma har idag suttit vid datorn och beställt en ny fin webbkamera. (Ja, precis så duktig är hon) Eftersom alla hennes favoritsläktingar (läs alla) bor så pass långt ifrån henne tyckte hon att hon borde göra något åt saken. Sagt och gjort. Så alla ni som känner att ni tycker om Selma får gärna höra av sig så lägger vi till er på antingen Mammas eller Pappas messengerlista så får ni gärna se henne i mån av tid. Tyvärr som kanske en del av er har märkt så har vi inte riktigt haft tid och ork att sitta så mycket vid datorn, men hör ni av er så kan vi absolut boka en tid för snack.

Jag upptäckte för ett par minuter sedan att jag började skriva ett inlägg för ganska längesen som jag aldrig publicerade. Klickar ni ------> HÄR <------ så får ni gärna läsa det om ni vill. (Detta borde till och med Selmas kära farmor klara av. Pik Pik

1 kommentar:

Anonym sa...

pik pik jag hittade till slut var jag skulle klicka, så nu har jag läst det, Kramar till min gullunge Selma /farmor