tisdag 3 juli 2007

Mår illa!

Har ingen som helst aning om varför jag mår illa just nu. Det kan vara graviditeten och det kan vara penicillinet. Hinkar Proviva, men det verkar inte ha någon effekt. Vet att jag borde äta, men klarar knappt av att tänka på mat idag.

Min mage är enorm. Jag kan knappt dra in den längre. Mina tarmar måste vara otroligt svullna. Jeans kan jag ta och glömma just nu och jag kanske borde börja tänka på att köpa ett par mammabyxor om jag vill slippa gå i mjukisbyxor jämt. Jag kan ju inte se ut så här längre, jag är risighet presonifierad. Blä!

Har promenerat idag, snabb 30-minutersrunda. Skönt att komma ut lite och att få känna kroppen röra på sig. Börjar sent resetn av veckan, så fler promenader lär det nog bli.

Vi är i vecka 11 nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det går över gumman... En tjej på mitt jobb är i sjätte veckan och har redan gått upp sju kilo...

Anonym sa...

Oj jävlar! Sju kilo??? Det är ju ganska mycket hehe. Puss på dig!