onsdag 20 februari 2008

Sakta tillbaka till verkligheten

Äntligen börjar jag känna mig som en människa igen, dagarna känns ljusare och ett och annat skratt har sluppit ur mig. Den vanliga ammningsdeppen har kompletterats med bearbetning av en förlossning som blev allt för tung och svår, men tack vare en fantastisk sambo och stöd från familjen känns dagarna nu lättare.

Selma är ett underverk, en liten saga och ett äventyr. För varje dag som går får vi möjlighet att lära känna henne mer och mer och vi kan inte annat än att bli mer och mer förälskade. Hon är en mycket lätt bebis, sover på nätterna och under dagarna är hon mycket social och vill gärna ligga i ett knä och studera omvärlden. Vi är världens lyckligaste.

Vänner och släkt som vill ha bilder på semlan får gärna höra av sig och lämna mailadress. Vi har bestämt oss för att inte lägga ut några bilder på nätet, men skickar gärna så att våra nära och kära får se vår skatt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Hittade hit av en ren slump..och har följt er en tid nu. Ville bara säga Grattis till nya underverket. Hoppas du mår bättre! Lycka till med allt! :-)

Anonym sa...

Tjo =)Skickar du bilderna till min msn eller? har data här nu så tänkte om du kunde göra de idag så kan jag ta ut bilderna snart. så blir mamma glad =) Hoppas allt är bra med er=) Miss ya all 2 1/2 ;) Loppan

Anonym sa...

skönt att allt är bra med er. Jag skulle bli så glad om ni kunde skicka bild på henne :)
stor kram
jk

Anonym sa...

Så roligt för er, måste bara säga grattis till eran älskade Selma! //"kusin" Fanny