måndag 16 mars 2009

Nya tag

Förra veckan var tuff, på många sätt. Sablars förbannade statistiklärarens idé om att ha minuspoäng på tentan kostade mig mitt godkänt och jag måste nu börja plugga inför omtenta. Förberedelserna inför fredagens presentation var utmattande och inte direkt humörhöjande, dock fick vi nog alla en energikick så snart det hela var över. På grund av arbetet som krävdes inför presentationen blev det inte många stunder över för något springande. Det blev bara ett endaste tillfälle förra vecka, men då blev det minsann rejält. Klarade hela 2 kilometer utan stopp i lördags, en prestation jag gärna skryter om. Igår var jag trött, mycket trött.

Ny vecka, nya tag. Ska förhoppningsvis bli mer springande och kanske en halv kilometer till om jag har tur och ork. Dags för ombesiktning på fredag och då vill jag ha mentalt stöd från alla, absolut alla. Hela budgeten rök då vi fick bilen lagad, vi behöver inte fler sådana smällar just nu. Så snälla, snälla tänk på oss på fredag morgon strax efter åtta sisådär.

Till sist, min dotter har fått ett ganska förståeligt språk. Helt magiskt.

3 kommentarer:

Corze sa...

kul att hon pratar. emma säger inte så mycket än...

Anonym sa...

denna underbara unge brås helt klart på sin farmor *ler*
kram på dej gullunge

Anonym sa...

Håller tummarna för både bil och omtenta! Kram