söndag 6 december 2009

Kejsaren är naken

Så känner jag mig just nu utan min supertelefon. Som tur var så lånade Milas pappa ut sin gamla telefon så folk kan fortfarande nå mig. Men tyvärr så är min telefon så långt före alla andra telefoner så jag kan inte importera mina kontakter till den jag lånat. (Ja, det är fel på alla andras telefoner utom min) Så ringer ni förvänta er att jag låter väldigt misstänksam då jag inte ser vem det är. GLÖM INTE PRESENTERA ER! Det är väldigt jobbigt med folk som ringer och säger "Hej det är jag" och så har man ingen aning om vem det är. Tänk på det ni som ringer med skyddat nummer. Även om ni skickar sms, berätta vem det är.

Tack än en gång till Milas pappa för lånet av telefonen. Bättre service hos dem än hos Expert.

Selma säger Mila vilket betyder Emilia, såklart!

Det ryktas om att det finns de människor som hellre får svininfluensan än blir gravida. Vem kan det vara?

3 kommentarer:

Johanna S sa...

Svininfluensa går över på en vecka, en graviditet är 10 månaders helvete! Så det är väl inte så konstigt? Jag skulle också välja influensa (lätt att säga när jag fått vaccin mot både svin och "vanliga") :p

Angela sa...

Stackars dig...Du måste sakna den fruktansvärt :-P

Anonym sa...

Usch jag håller med. Något som är ännu jobbigare är när man möter npgon på stan som rusar fram och hälsar och man står där som en fåntratt och känner inte igen personen i fråga.

Jättepinsamt när de ställer frågan "du känner inte igen mig va?".

Blä.