fredag 4 december 2009

Men där är ju jag!

För ett par veckor sedan så stötte jag ihop med en bil med underligt utseende på universitetet. Eftersom jag och sambon är störa fans av Google Earth så kände jag dock direkt igen bilen, det är en sådan slags bil man använder vid fotografering av gatubilder. Jag hade hört att hitta.se håller på att samla ihop gatubilder från de flesta av Sveriges större städer och tänkte att det var nog detta som skedde just då vid universitetet. Igår hamnade på hitta.se då jag letade efter en adress och såg att nu fanns det gatubilder från Örebro. Bestämde mig för att leta upp universitetet för att se om det verkligen var den bilen jag sett, och tänk om jag blev förvånad då jag såg att även jag fastnat på bilderna. Så där finns jag nu, förevigad, gåendes framför musikhögskolan. Minsann.

1 kommentar:

Anonym sa...

Coooooooolt!!!

Mormor antenn