fredag 12 februari 2010

Äntligen fredag!

Ännu en gång har jag blivit lite avundsjuk på dotterns presenter. Hon har idag nämligen fått ett litet lyckotroll i present av sin farfar och Kschtina (ja enligt Selma så heter hon faktiskt så). Jag älskade dessa troll som liten men fick aldrig mer än ett. Nu har jag fått en ny chans att bli lite trollgalen och Selmas samling ska helt klart bli större än det enda troll jag fick nöja mig med.

Jag har nästan fått en ny sambo. Eller min sambo har fått glasögon och ser ut som en helt ny människa. En vuxen människa. Och ganska mycket som sin far.

Veckan har varit stressig så ikväll tar vid det lugnt med god mat och en öl. Yogan igår var mer krävande än någonsin och jag har idag haft så ont i ljumskarna att jag knappt kunnat gå, därför placerar jag och dottern oss i soffan alldeles strax och tänker inte flytta oss förrän det är dags för välling.

På jakt efter ny bilbarnstol igen, den här gången till vår egen bil. Tips någon? Allt jag kräver är att den inte är allt för hög och får gärna gå att luta lite.

1 kommentar:

Linnea sa...

hej! varför ny bilbarnstol? Ni kan få köpa vår, skitbra å vi köpte den ny, passar ju tyvärr inte så bra i vår bil eftersom den e så hög men passar i andra. har länge tänkt att sälja den å köpa ny, emilia får aldrig plats tills hon e 4 år annars.
http://www.maxi-cosi.com/se-sv/sakerhet/toddler/mobi