onsdag 3 februari 2010

Nytt år men inte så mycket mer tid

Nej, som ni kanske har märkt så har det inte blivit mycket tid över till bloggandet. Passar på att skriva ett par rader idag då jag ändå sitter hemma och pluggar inför eftermiddagens föreläsning.

Vi har det bra, vardagen rullar på i rask takt. Dennis har fått hoppa över lite steg på sin utbildning och sköter han sig exemplariskt så kommer han att vara färdig om något mer än 2 år. Vilket passar alldeles utmärkt eftersom jag kommer att vara klar, om jag inte bestämmer mig för att hoppa på en masterutbildning, om något mer än 1 år. Jag läser dubbelt nu under våren så att jag kan jobba till hösten om möjligheten skulle dyka upp. Mitt jobb på studentkåren har jag kvar och hoppas på att fortsätta ett tag till. Dock finns det ingen sysselsättning för min kanslitjänst på sommaren och jag nosar just nu på ett mycket intressant sommarjobb, mer om detta senare.

Ja, vi har det bra nu. Riktigt bra.

1 kommentar:

Angela sa...

Vad svårt du har för att andra tycker annorlunda.

För det första är jag inte arbetslös, så ta reda på fakta först, jag är sjukskriven.

Jag har inte varit arbetslös längre stunder då jag själv valt att plugga på komvux med mera för att sysselsätta mig.

Att sjukskrivna bli nedvärderade anser jag, så där uppfattade du inlägget rätt.

Om du tror att jag skriver för att provocera så ska du sluta läsa min blogg tycker jag. Allt handlar inte om dig, vilket du verkar tro då du enbart kommenterar de inläggen jag skriver där jag framför åsikter, och det har fler än jag lagt märket till.

Jag har inget till övers för folk som inte klarar av att andra har andra åsikter, så var vänlig låt bli att kommentera.

Ska jag behöva lösenordskydda bloggen för att slippa sånt här dravel? Känns rätt barnsligt.

Jag är inte intresserad av sånt här, det har jag uttryckt klart och tydligt ett flertal gånger. Tycker det är skittråkigt, det ger mig inget.

Så tack och hej, ingen mer disskussion för mig nu. :-)