söndag 28 mars 2010

Helt perfekt dag!

Jag skulle nästan kunna gå så långt som att säga att dagen har varit perfekt. Mest för att Selma har varit så underbar! Jag har fått för mig att det skulle finnas någon tvåårstrots, men detta är som bortblåst. Hela dagen har Pappa och Selma varit hemma och haft det mysigt. Sen efter hon hade sovit kom mamma hem och vi åkte iväg och handlade. Då visade hon hur duktig hon är. Jag har sett ett och annat barn som springer runder i affären, lyssnar inte, lägger sig ner och vägrar gå osv. Men vår dotter har visat idag att hon inte har några problem som helst att uppföra sig. Detta gör mig så stolt. Det "värsta" hon gjorde var att hon gick runt och ställde upp saker som ramlat. Om detta är det värsta hon gör så är vi otroligt lyckligt lottade!

Nej jag kan inte komma på någonting negativt med henne, men det är inte så att jag letar direkt. Syns ju ganska tydligt att vårt barn is the shit. Bästa barnet ever.

Inga kommentarer: