måndag 15 mars 2010

Springet har flyttat in i benen igen.

Ja, äntligen har årets första löprunda blivit av. Igår morse blev det 4 kilometer i lugn takt i strålande solsken. Något av det bästa med att bo där vi bor är att då man är ute och springer är man sällan ensam. Invånarna i denna del av Örebro är av ett hälsosamt slag och det ger lite extra motivation när jag är ute och motionerar.

I år hade jag tänkt mig följande lopp:

  • Vårruset 19/5
  • Blodomloppet 19/8
  • Å-stadsloppet 28/8
  • Lidingö tjejlopp 26/9
Om det blir alla får vi se, men hoppet är gott. Vem hänger på?

3 kommentarer:

Linnea sa...

Avundas lusten och orken att springa men de e inget för mig. Karin däremot har oxå planerat att springa flera lopp i år, avslutningsvis ska de bli halvmaran i sthlm, du får kontakta henne å utbyta löpartips :)

Anonym sa...

MORMOR ANTENN sa........

Heja, heja :D

Anonym sa...

Jag vill gärna hänga på :-)