måndag 29 september 2008

Fyra rävar och en bimbo

Tydligen så hade det tagit på tok för lång tid för Smulans mormor att träffa sitt barnbarn, så hon bestämde sig för att få ner henne. Bjöd på en semester till Skåne och semester gillar vi. Så i tisdagsnatt åkte vi ner till Skåneland och som vanligt så var det mer stress än vad en semester egentligen bör vara, fast det är ju så det ska vara när man är i närheten av familjen (en del av den iallafall)

Och för första gången sov vi utan vår lilla Smula en natt. Hon fick sova över hos sin farfar som gick väldigt bra, sov tydligen längre än vad hon någonsin gjort här hemma vilket känns skönt. Fick möjlighet att gå på middag hos ett par vänner där vi båda två kunde ta ett (par) glas vin plus att sjunga/bröla/yla till Singstar.

7 kommentarer:

Det bästa med livet... sa...

Men! Nästa gång så får ni ju ta vägen förbi oss! Självklart så vet jag hur stressigt det är när man är nere hos familjen. Men hos oss är ni alltid välkommna!

Det bästa med livet... sa...

Hmpf! Mitt inlägg försvann men om det dyker upp så vet ni nu att det är inte jag som är förvirrad och skrivit två inlägg...

Nästa gång ni är nere så får ni ta en vända förbi oss juh! Ni är super välkommna!

Mamman och pappan sa...

Hehe, nej det skulle jag väl aldrig tro om dig! Bloggen segade med publiceringen idag, men nu ska alla synas.

Anonym sa...

"Hon fick sova över hos sin farfar som gick väldigt bra,"

Har han haft problem med gången? Då var det väl skönt att han gick bra nu då!

Jag förstår vad du menar men det är en principsak. Kort & gott: Kasta inte sten.......

Mamman och pappan sa...

Magfar: tycker inte man ska märka ord. en dålig princip.

Anonym sa...

Nja.... nu var det väl inte något ord jag anmärkte på. Det var ett grovt syftningsfel... men vadå, misshandla det svenska språket bara, gör det. :)

Mamman och pappan sa...

Magfar: Tycker du ska sluta med dina spydiga kommentarer och skicka upp mitt WII.