lördag 6 september 2008

Plugg, regn och en stor kopp kaffe

Sitter fortfarande och sliter med hemtentan och är ganska sur på mig själv på grund av detta. Min självdisciplin har ramlat omkull helt och behöver nog åka på bootcamp. Sambo och Smula är på stan för att skriva ut foto till tackkorten och för att låta mig få ha huvudet ifred ett par timmar så att jag kan tenta. Och vad gör jag då? Jo, jag sitter här. Sambon påpekade att läsartrenden pekade tvärt neråt på vår blogg så jag kände mig lite tvungen att uppdatera.

Älskar min nya utbildning, kommer att berätta mer om detta en annan dag. Något annat jag också kommer att berätta om är fler barnvagnsvänliga ställen som vi hittat och allt som oftast går till. Dopet har vi nog inte heller berättat om och inte vad vi lyckats sälja på Tradera. Mycket som behöver skrivas. Men nu, hemtenta.

1 kommentar:

jennyk sa...

Jag rekommenderar er framkalla på www.crimson.se superbra och billiga!