måndag 29 september 2008

Det var fyra rävar, på riktigt.

När jag susade fram på motorvägarna i natt fick jag se diverse intressanta saker. Däribland fyra stycken rävar. Jag har bara sett en levande räv en endaste gång och detta skedde då jag bodde i England. Söta små rackare det där.

Jag inbillade mig att jag även såg en avhuggen skalle ligga på ett av körfälten några mil söder om Jönköping. Om detta verkligen hände eller ej kan jag i nuläget inte svara på. Om det dyker upp i någon av kvällsblaskorna så vet jag att inget är fel på mina ögon. Skulle detta inte bekräftas av någon blaska så kommer jag nog inte någonsin mer dricka någon kreatursdöpt dryck för pigghetssyfte. Kanske då för hallissyfte.

Rävarna var där dock, det vet jag.

Dessutom. jag blir så glad när andra blir glada för något jag gjort. Nu har jag massor av gladhet i magen. I ögonen har jag däremot en hel del sömn och känner mig därför tvungen att lägga kvällens folkhälsostudier åt sidan och gå och sova bredvid världens vackraste bebis.

Inga kommentarer: