söndag 25 januari 2009

Dåligt dåligt dåligt...

...med uppdateringar på bloggen just nu. Men det har sina anledningar, vi är just nu på en lång semester nere i skåne (förlåt alla som inte har hört från oss som bor här nere, men vi har alltid fullspäckat schema när vi är här nere. Alla familjemedlemmar och vänner bor kvar här nere. Ingen är mindre värd för att vi inte hör av oss.)

Men när vi kommer hem kommer vi bland annat blogga om:

Pappa bloggar om året som gått (aningen sent men ändå...)
Smulan bloggar om året som gått (Ja, hon vill också berätta...)

Hoppas ni har tålamod!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Dåligt av er.... :)
Men ser fram emot att höra hur ni har det lite oftare.

Anonym sa...

Aha!! Försök inte smita undan från mitt te!!! :-D

Anonym sa...

Jag visste det...Typiskt Dennis, försöka smita från mitt te....Jennie är säkert jättearg på dig nu...*suck* ;-)

(Hmm, Jennie ifall du lyckas smita från Dennis så är jag hemma måndag och torsdag;-)

Syster Stina sa...

Men hallåja!!! Så hittar jag er HÄR och då har ni gått och blivit föräldra?!!! GRATTIS!!!!

Massa kramar Stina i Skurup. El egentligen Lund...

Det bästa med livet... sa...

Nä nu slutar jag att läsa er blogg! Här satt vi i en vecka och hade köpt hem oxfilé och pommes. Men kom lilla familjen på besök?! Nej skulle inte tro det! Richard hade tom rullat ut röda mattan till smulan...

Jaja vi får väl hitta andra kompisar som faktiskt har tid med oss... Jo Dharma bara gråter och gråter...Jag råkade ju lova att ni skulle komma... och jag hade skrivit en välkomstlåt i c-dur...

Men känn ingen press... :-p