torsdag 15 januari 2009

Hur känner ni oss?

På nyårsafton tog vår undersökning slut. Den handlade om hur ni som läser vår blogg känner oss, om ni nu känner oss överhuvudtaget. Vi blev ganska glada när vi såg att det inte bara var vänner och familj (självklart är vi glada för att ni läser vår blogg också) som läser vår blogg. Spännande.

Såhär blev resultatet:

Familj: 50%
Vänner: 33%
Via nätet: 0%
Känner inte er: 16%

Vilket blir 99%, undrar vad som hände med den sista procenten, måste vara vänner till familjen som inte känner oss via nätet.

3 kommentarer:

Det bästa med livet... sa...

Jag röstade på annat...Om jag hade röstat bara på smulan eller om mamma har borstat tänderna idag så kan det ju bli lite enformigt om mamma borstar tänderna varje dag. Eller?! Det lät logiskt i mitt huvud *funderar*

Så jag röstar JA till ALLT!

Det bästa med livet... sa...

Ahhh man kan bocka i alla... (pinigt värre nu för mig) Förlåt för att jag sabbade er fina undersökning *skäms*

Det bästa med livet... sa...

Jag har skickat en award till dig! (Pappa det kommer nog en till dig också! Men nu gällde det mammor)

Den finns på min blogg!