lördag 21 februari 2009

Dags att slappna av

Tentastressen är äntligen slut, för den här gången. Har inte väldigt höga förhoppningar om ett G den här gången, men är inte så brydd eftersom jag använt pluggtiden till att umgås med mina nära (och långväga) och kära. Dagen ska tillbringas helt barn och sambofritt på stan med fru Rafael, en chans för mig att äntligen få prova ut en ny träningsbh.

Veckans stress har även berott på en stycken bilbesiktning och en stycken spiralinsättning. Insättning av spiral gick otroligt smidigt och nästintill smärtfritt, min barnmorska Anna är ganska fantastisk. Jag blev dock något förskräckt när jag fick se spiralen, jag var sövd när jag satte in den förra, den är ju gigantisk! Eller nja, kanske inte gigantisk, men i alla fall så stor så att man faktiskt börjar undra var de egentligen stoppar den. Sen så var det den där besiktningen. Den var även den ganska smidig, men långt ifrån så smärtfri. Den var faktiskt mycket smärtfull. Hela 2 fel hade bilen, hela 2 fel som måste åtgärdas på vår ganska knappa studentbudget. Men ack den som deppar ner sig. Här ska det bli en ny Tradera-attack, en attack med stora möjligheter för lagom stora inkomster. Så det löser sig, så som det alltid gör.

Nej nu snöar det visst. Det blir nog buss i stället för cyklel till stan. Bilder senare idag.

Inga kommentarer: