fredag 7 augusti 2009

Ingen återvändo!

Jahapp, då har jag anmält mig till årets andra lopp. Har länge velat springa Blodomloppet, eftersom blodcentralernas arbete har haft en så enorm betydelse för mig och nu har jag äntligen fått chansen. Torsdagen den 20:e augusti kl. 18.55 bär det av och jag hoppas att de som befinner sig i närheten kommer och skriker lite på mig. Har investerat i ett par löptights och en ny tröja i något smart funktionsmaterial, allt för att hålla motivationen uppe.

Ikväll blir det fiskmiddag med vin och gott sällskap hemma hos familjen Sindt. Om mina fötter hinner återhämta sig något efter min maratonpromenad i flipflops igår så kanske det även hinns med en löprunda innan kvällen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag hejar på dig oavsett vad du springer för lopp, men kan förstå att blodomloppet står högt på listan, vet hur dålig du var. Kram /svärmor

Fru Jensen sa...

Ja, det känns verkligen som att jag kan ge igen något av allt det jag fick. Ska in och ta prover för att bli blodgivare igen dagen innan loppet. Känns helt rätt!