tisdag 4 augusti 2009

Vilken sommar!


Vi inbillade oss tidigare i sommar att detta skulle bli den lugnaste sommaren på länge. Ack så vi bedrog oss, det här har varit den mest innehållsrika sommaren på flera år. Långsemester i Skåne, många kära besök hos oss här i Örebro, vandring i skogar och på berg och en hel del sightseeing. Och mycket kvarstår. Vi kommer att få fler kära besök, ska övernatta i skogen, Smula ska börja dagis och en hel del badutflykter är planerade.

Snart är hösten här igen och då är det nystart som gäller för oss alla tre. Som jag tidigare nämnde så börjar vår smula på dagis, Dennis börjar återigen på tolkutbildningen och jag kan knappt bärga mig inför höstens spännande kurser.

Sommarkursen har gått utmärkt och jag har verkligen fått mersmak för motiverande samtal och coachning. Nu när merparten av uppgifterna är avklarade kommer jag att förhoppningsvis ha mer tid att sitta vid datorn och hålla er uppdaterade om vad som händer i vårt hörn av världen.

Innan jag avslutar vill jag bara tipsa om en söt pappablogg. Hatade killen tidigare, men efter att han gjort sig av med sitt tidigare bihang verkar han liksom ha blivit lite förståndigare. Eller så är det bara så att han blivit pappa.

1 kommentar:

Anonym sa...

var får ni all energi från????
Men skönt o komma igång igen med skolan antar jag. Kram /svärmor