torsdag 24 juni 2010

Det senaste halvåret

Ja, som jag tidigare nämnt så har det varit otroligt hektiskt det senaste halvåret. Men jag har ändå hunnit med att göra en hel del roliga saker. Lägger upp lite bilder på händelser som tyvärr inte är purfärska men jag har inte haft ork att skriva om dem just när det hände.


SFS fullmäktigemöte i Uppsala. Fyra galna dagar med röstande, hotellnätter och sena kvällar. Och otroligt mycket ny kunskap och härliga upplevelser. Och hemska delegationströjor.


Under helgen i Uppsala bjöds vi på bankett. Banketten var katastrofalt dåligt planerad och klockan var över elva innan vi fick vår mat (då hade vi väntat sedan 20.00 och fått påfyllningar i glasen många gånger). Jag och chefredaktören roade oss med att modella på toaletten under tiden.

Vackra damer i vackra Uppsala.


Ölprovning med min favorit-Jenny och en annan Jenny under senaste trippen till Skåne. Vilken kväll! Om jag skulle glömma bort att berätta om den så kan ni läsa om den här.


Älskade Madde var på besök i april. Här ett foto strax innan vi ska bege oss på partaj...


... och så dagen efter partajet. Spenderade en halvdag vid Hjälmaren med sköna promenader och härlig fika på Naturens hus.

1 kommentar:

Stina sa...

Eller så gör ni ett hemligt paket, asat med det till Skåne och så får ni en slant för besväret - win win!!!

Måste bara säga också att du har underbart vackert hår! Kraaam Stina