onsdag 27 juni 2007

Onsdag

Jag blir nästan alltid lika glad varje gång det är onsdag, för det betyder att halva veckan snart har gått. Ännu en vecka och ännu en siffra att plussa på graviditeten.

Inte lika kul är att jag ska jobba idag, dock bara 4 timmar så jag kommer säkerligen stå ut. Har sovit otroligt dåligt i natt. Haft ont under armen, mått illa och oroat mig över hur vi ska klara ekonomin efter nästan löning. Och så kissandet förstås, var nog uppe och sprang 3 gånger i natt.

Idag när jag vaknade märkte jag att jag var öm i höfterna och mycket stel i ryggen. Ber till Gud att jag ska slippa få ryggproblem nu när jag är gravid, har ju varit skonad så länge.

Nu blir det lunch, soppa även idag. Jag har knappt ätit annat än soppa de senaste dagarna men är trots detta ganska förstoppad. Min kropp är inte min kropp länge, jag förstår inte hur den funkar nuförtiden.

Sambon har middag färdig när jag kommer hem från jobbet ikväll, det är lyx.

Inga kommentarer: