torsdag 9 augusti 2007

Antibiotika.

Ja, igen. Hoppas att denna sorten har någon verkan, den förra var ju ungefär lika nödvändig som smarties. Tack och lov så har jag inte lika ont den här gången och kan sova på nätterna. Jag är orolig dock, inte kul att veta att man har alla dessa förbannade bakterier i kroppen och inte vara helt säker på att det inte kan påverka pyret. Men jag får lita på att läkaren hade sagt något om det fanns någon fara alls för vårt lilla mirakel.

Tiden går så snabbt, om 3 veckor är vi halvvägs Vackraste.

4 dagar kvar av mitt schema, 4 helvetiska dagar. Jaja, får bita ihop och försöka tänka på pengarna. Vi har det faktiskt otroligt bra nu, vi är antagna till de utbildningarna vi vill gå, vi har jobb båda två och till hösten kommer vi ha ett ganska trivsamt sparkonto. Jag har aldrig haft det så här bra.

Nä, nu blir det dusch och sedan bär det iväg till jobbet.

Inga kommentarer: