måndag 15 oktober 2007

100 dagar kvar!

Jahapp, då var det bara 100 dagar kvar. Det låter ju inte som speciellt lång tid, men det kommer väl antagligen kännas som en evighet.

Min absoluta favoritsysselsättning just nu är "knuffa smulan". Denna lek går ut på att putta på magen och få en spark tillbaka, putta på magen och få en spark tillbaka, putta på magen och få en spark tillbaka och... ja ni fattar. Jag som annars ofta tröttnar ganska snabbt på det mesta jag tar mig för kan bara inte förstå hur jag någonsin skulle kunna tröttna på det här. Hon rör på sig otroligt mycket nu och igår när jag slumrat till på soffan väcktes jag till och med av en spark.

Hemma idag för att fixa och trixa. När dagen är slut borde jag veta hur och när skåneresan blir. Ska bli väldigt skönt att slippa oroa sig mer för det, helgen har varit plågsam och allt för mycket tankar har snurrat i huvudet. Men nu är allt på väg upp igen, fortsatt flow tack!

Inga kommentarer: