söndag 14 oktober 2007

Veckan som gått

Vilken vecka! Tack vare en oförutsedd, ganska jobbig men ack så komisk händelse denna veckan har stressnivån varit hög. Denna händelse har gjort att ingen av oss riktigt vågar tacka nej till jobbtider så studierna och packningen har blivit lidande. Men livet går vidare och vi försöker se positivt på det hela. Det är rätt skönt att kunna skratta åt skiten ibland. ;)

Smulan har de senaste dagarna varit mycket aktiv och gör för jämnan kullerbyttor där inne så att hela magen skakar. Sparkarna har blivit hårdare och jag kan känna dem även om jag står upp numera. Nu vill jag bara att tiden ska börja gå lite snabbare så att vi får ha vår lilla nya varelse här. Men inte så snabbt att jag inte hinner med alla tentor och annat såklart.

Vi får se hur kommande veckan blir. Till Skåne ska jag, hur jag än ska transportera mig.

Nu blir det promenad till Kvantum för att inhandla lite saker till söndagsmiddagen. På menyn står idag köttfärslimpa med äppelpaj till efterrätt.

Inga kommentarer: