onsdag 13 augusti 2008

Då sänker vi igen då.

Något som gör mig riktigt glad är att komma hem och se att någon lämnat ett meddelande på telefonsvararen. Ännu gladare blir jag om det till exempel är Magdalena från medicinmottagning 2 som lämnat meddelandet. Igår då jag kom hem från stan blev jag därför mycket uppåt. Inte nog med att det fanns ett meddelande, det var lämnat av den tidigare nämnda Magdalena som informerade om att jag kunde sänka min kortisondos till 2,5 mg om dagen. Helt fantastiskt bra nyheter! Antagligen (förhoppningsvis!) blir detta sista sänkningen innan jag kan sluta helt, detta får jag svar på den 28:e augusti då jag ska träffa dr. Linder för lite slutsnack.

Idag myser vi mest här hemma, smula och jag. Plockar lite tvätt och ser till att lägenheten ser representabel ut då pappan kommer hem. Sommarkursen har kommit lite på sniskan, men detta kommer att rättas till under helgen och följande veckor.

Inga kommentarer: