torsdag 14 augusti 2008

Tiny beauty

Eftersom den otroligt vackra och begåvade Mamma lyckades komma in på det programmet som passar henne bäst så tyckte vi att hon förtjänade en liten, med betoning på liten, present. Det blev en liten eee pc (bild kommer). En present som Pappa är väldigt avundsjuk på. Sitter just nu vid den och funderar på hur otroligt mycket jag hade kunnat leka med den, men eftersom det är Mammas present så har jag lovat att inte leka med den, oavsett hur mycket jag hade velat och kunnat.

Nej den här presenten förtjänar Mamma verkligen och med denna kommer hon verkligen kunna jobba bra och lära sig mycket på sin nya utbildning.

och just det... Smulan är vackrare än någonsin. Det går inte att beskriva lyckan jag känner när jag ser henne efter en lång låååång dag på jobbet. Att hon blir så glad över att se mig så hon skakar och skriker av glädje, det kan ingen förstå som inte har egna barn.

Inga kommentarer: