söndag 28 december 2008

Hur viktig är en familj?

Den senaste tiden har Pappan fått en hel del väldigt dåliga nyheter, det har varit en väldigt jobbig tid. Det har hänt väldigt mycket på väldigt kort tid och jag har gått och varit orolig väldigt mycket.

När jag först fick dessa jobbiga nyheter blev jag väldigt ledsen och väldigt orolig, men något som verkligen hjälpte mycket var att jag tänkte på min sambo och min dotter. Jag vet inte riktigt vad det är som gjorde att det hjälpte men det hjälpte verkligen. Det är så otroligt skönt att veta att jag alltid har min familj som hjälp och stöd när det är något jobbigt.

2 kommentarer:

jennyk sa...

Tänker på er kram

Anonym sa...

Tyvärr är det väl så att det är i de svåra jobbiga stunderna som man förstår vad som är det viktigaste i livet........och det är inget som har med pengar att göra.
Kramar
Mormor Antenn