torsdag 20 september 2007

Här ska vi bo

Här ska vi bo, tog en tur med vår nya fina bil och åkte för att titta. Precis som när vi var där och tittade kändes det så skönt att äntligen fått en sån.











Vår nummer där vi ska bo, är ni trevliga och är i krokarna får ni gärna komma och bjuda oss på kakor.
















Ännu en bild, blev lite fotomani när vi var där ute. Men erkänn att alla som läser är avundsjuka, inte konstigt. Jag är också väldigt avundsjuk på oss.



























Inte ens 15 meter från vår ingång ligger den här lekplatsen, plus en till precis bakom vårt hus. Här kunde jag nästan se min lilla dotter leka när vi var där.


























Också väldigt trevlig, finns ute på vår gröna fina gård, vem vet, kanske grillkväll på sommaren nästa år. Hör av er så har vi grillfest.









Kunde väl inte låta bli att lägga ut en bild på vår nya fina bil också. Kan ni förstå kära bloggläsare hur bra vi har det just nu. Lovin livin

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den ser ju jättefin ut, ser ut att hålla till skåne och tillbaka, flera gånger!

Mamman och pappan sa...

Magnus: Ja visst gör den, men tyvärr så blir det inte jag som kör ner... än

Anonym sa...

Är så glad för er skull!! Längtar efter att få träffa er.

Anonym sa...

ja kanske 2 eller 3 tur ner men inte mer...hehe...=)

Anonym sa...

Heej!
Kikar in i er blogg, jag hittade via jennyk.blogg.se
Kul att ni väntar ert första barn!
känner inte igen er nya lägenhets område? Norr eller?
*nyfiken*

Mamman och pappan sa...

Piggelin: Nej inte norr :) ånstabacken om jag inte har fel för mig