måndag 24 september 2007

Åter till Skåne

Ja! Om ett par veckor sätter vi oss i bilen och kör hela vägen ner till Skåne. Ska bli fantastiskt kul att få vara tillsammans med släkt och vänner igen. Och även mycket skönt att köra ner, slippa oroa sig för förseningar och jobbiga medresenärer på tåget. ;)

Idag ska jag vara på universitetet ett par timmar och diskutera nordisk realism och naturalism och försöka få ett hum om hur jag bäst förbereder mig inför tentan nästa fredag. Blir även en fika med sambon som sedan ska iväg och jobba.

Flytten börjar närma sig och vi har ännu inte börjat packa. Vill dock vänta med det tills efter vi haft visningen, så att lägenheten ser någorlunda ordentlig ut då det kommer folk.

Verkar vara dags att inhandla vantar och mössa, går inte att undvika hösten längre. Och så hoppas jag att mina vinterskor dyker upp snart.

Nä, nu åter till Fröken Julie.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hoppas vi hinner ses en stund! kram

Anonym sa...

Jenny, klart att vi måste ses, vi avvarar gärna en stund för dig! :)

Anonym sa...

Hej!
Kommer antagligen förbi Örebro en sväng i höst, kanske kan hinna ta en fika o uppdateras personligen :) Men blev lite nyfiken om Skåneresan, när ni ska ner i hur länge det blir? O vilken väg kör ni?
Kram på er båda!

Anonym sa...

Hej Fia!
Åh, om du kommer förbi Örebro så måste måste vi ses! Vi kör ner den 17 eller 18 oktober och stannar över helgen. Vet inte om vi kör hem på måndagen eller tisdagen, beror lite på hur obligatoriska våra föreläsningar är den veckan. Vet inte vilken väg vi kör, finns det flera?? ;)

Anonym sa...

Hej gumman!
Det var mest om man kunde hängt på ner om ni skulle åkt över helgen. Var ett tag sen man var i skåneland. Hör av mig absolut av mig om jag kommer, har ni samma nr?
Kram kram!