måndag 3 september 2007

Mammor och pappor

De senaste veckorna har jag börjat tänka mycket på mina egna föräldrar och på hur jag själv kommer att vara som mamma. Det är inget lätt jobb och det känns som det är en otrolig balansgång för att få det att bli bra och inte råka uppfostra ligister.

Tack mamma och tack pappa. Tack för att ni stod ut och för att ni gjorde ert allra bästa. Jag blev ju riktigt bra!

Jag tror att ni redan vet det, men det skadar aldrig att höra igen, jag tycker om er.

Och tack till alla plastisar och bonusar och andra inblandade, bra jobbat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nog gör vi så gott vi kan,dom flesta iallafall, upp o ner går det alltid. Vad lycklig du som kan känna o se att oavsett vad som hänt är DU det finaste som finns för din mamma o pappa o dom båda, tillsammans eller var för sej, önskar dej allt gott. Mamma Lena