söndag 16 september 2007

Mammaperspektiv



Min alldeles förtjusande utsikt neråt för tillfället. Än kan jag se mina fötter, men visst har det blivit något mer besvärligt att knyta skorna och liknande. Men jag njuter, jag har aldrig mått så bra som jag gör nu. Jag känner dagligen rörelser i magen och som vi berättade i ett tidigare inlägg så har vi ju även känt den första puffen.

Har jobbat idag och känt av det i höfterna, funderar på att införskaffa mig en gördel. Någon som vet var man kan köpa och vad det eventuellt kostar?

Vi har förresten hittat en annan barnvagn. Mer än en tusenlapp billigare och svensktillverkad. Lutar mest åt den just nu.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ser lite blek ut i skinnet..........

Anonym sa...

Finns ju inget skinn på denna bilden?

Anonym sa...

Skojade bara lite ju........

Anonym sa...

Hej hopp! På Gula rehab (www.gulare.com) kan du köpa foglossningsbälte. De levererar snabbt och är hyfsat billiga.