lördag 10 juli 2010

6 år


Tänk att 6 år gått sedan den där midsommaraftonen då jag somnade i din famn, för att ett par timmar senare vakna och svamla om att jag inte är den sortens tjej som bara somnar i vilken famn som helst. Det är 6 år sedan jag skickade det där sms:et som jag aldrig fick något svar på och lika länge sedan som jag insåg att jag träffat den som skulle förändra mitt liv för alltid. Trots att du inte svarade på det där sms:et.

Jag har aldrig haft en bättre vän än dig och du är den jag allra helst spenderar min lediga tid med. Ja och Selma såklart. Vår Selma, det bästa vi någonsin gjort.

Så länge du vaxar mina ben kommer jag att vaxa din rygg. Älskar dig!

2 kommentarer:

Corze sa...

Det är bra att känna så, låter så härligt när du skriver de.. Att ha en livspartner som är ens bästa vän...

GRATTIS

sara - mamma till wilda sa...

Den där kärleken. Me like =)

Tack förresten