tisdag 28 oktober 2008

Hur man äter pasta.

När man äter pasta med pastasås finns det en del saker man måste tänka på. Det är viktigt att man använder båda händerna, det går mycket snabbare att få det från tallriken till munnen, när jag skriver munnen menar jag ansiktet, när jag skriver ansiktet menar jag håret och när jag skriver håret menar jag hela kroppen.

Det är något som många har missförstått. Det viktiga när man äter pasta är inte att få in det i munnen utan försöka få det på så många delar av kroppen som möjligt. När maten var "slut" fanns det inte mycket annat att göra än att byta kläder och plocka bort pastan från håret, bakom öronen, mellan tårna och i naveln.

Väldigt imponerande hur en sådan liten människa kan göra en sån stor oreda.

2 kommentarer:

Corze sa...

Alla sätt är bra utom de dåliga å pastan tog ju slut eller hur haha =)

Emma har inte fått börja med det än, eller hon kladdar med pure å mackor å sånt men inte npgra större bitar mat än bara mackor å frukt.

Stackare som inte har gamer =) Är stor fördel att vara 2 som gillar att spela =)

Anonym sa...

Vänta bara tills hon blir lite äldre.... då får hon ideer om hur maten ska ligga på tallriken. Ja dom är för goa de små liven.


Magfar