söndag 5 oktober 2008

Kom loss nu då!

Ja, nu är det verkligen dags att jag börjar röra lite på armar och ben igen. Alldeles perfekt just nu. Slutat medicin för ett par veckor sedan, hittat ett helt gäng nya dvd med yoga och pilates och imorgon börjar terminens andra delkurs. Jag gillar att göra saker parallellt, som tex. nu att komma i form och ha nedräkning på kursdagar. Jag ska, så fort jag fått ordning på mina bilder, lägga upp lite bilder på hur jag såg ut pre-kortison och under tiden kortisonrultigheten var som värst. Och hur jag ser ut nu också såklart.

Nu är det dags att sätta på sig duktigskallen och förbereda för kursstarten imorgon.

Någon som vill centimetertävla?

2 kommentarer:

Det bästa med livet... sa...

Ska leta upp måttbandet... kanske behöver två ;-)

Mamman och pappan sa...

Haha jo det kan du ju försöka lura i mig snyggo!