tisdag 22 januari 2008

En annan dags jag


Kan ju inte kalla det dagens jag eftersom bilden togs för ett par dagar sedan. Eftersom graviditetsveckorna snart har nått sitt slut kände jag att det inte var någon mening med att fortsätta lägga ut bilder på magen och bestämde därför att ni idag får se en påklädd jag.

Mår fortfarande mycket bra och har inte upplevt några symptom som skulle kunna indikera att smulan var på väg. Idag har det varken blivit storkok eller bak men lite städning har vi hunnit med. Jag har även stängt av alla element eftersom jag har upplevt lägenheten som olidligt varm de senaste nätterna.

De nya köksluckorna är på plats och köket har fått ett välbehövligt ansiktslyft. Har dock fortfarande inte hittat någon lösnning för tapeterna, men deras tid kommer.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Ninni coh Dennis!
Så roligt att se dig(på bild). Du ser jättefin ut med din gigantiska mage. Jag pratade med Jens igår och frågade honom om han är medveten om att ni kan få era bebisar på samma dag. Det verkar som ni har förberett er bra med uppladning av mat och bullar i frysen, det gjorde vi också när vi väntade vårt första barn. Att göra det när man väntar sitt andra så kan ni glömma det. Tänker på er varje dag (bara så ni vet det).
Kramar till dig och Dennis Från Linda

Anonym sa...

Vad fin du är gumman! Jag väntar spänt på ett sms där det står att det är på g...
Kram Madde

Anonym sa...

Du är pi snygg! man kan se att magen sjunkit så snart är det dags..
jennyk

Mamman och pappan sa...

Linda: Vad kul att du läser vår blogg! Skulle ju vara ganska häftigt om vi lyckades pricka in ungarna på samma dag. ;) Hoppas vi får träffa dig till sommaren när vi kommer ner, det är alldeles för länge sedan. Kram på dig!

Madde: Det kommer nog snart... hoppas vi iaf! ;) Tack för komplimangen!

JennyK: Tackar tackar! Ja, jag hoppas verkligen att det är dags snart, börjar få ont om saker att hitta på här hemma. :)