söndag 27 januari 2008

Slöa söndag, irriterande söndag


Nu väntar vi otåligt och gör allt för att få tiden att gå. Kände ett otroligt filmsug och begav oss därför in till stan för att inhandla skivor för filmbränning. När vi väl kommer hem upptäcker vi att skivorna är helt fel och deras format inte är kompatibelt med vår dvdspelare. Vi är inte glada.

Vädret är underbart idag och det dämpar i alla fall min ilska något. Men jag är rastlös, uttråkad och skitless på att det aldrig någonsin är något bra på tv. Kändes bättre då jag inte ens hade tid att titta på dumburken, då kunde jag i alla fall inbilla mig att jag missade något.

Nu ska vi göra ännu ett försök att förflytta en ganska gammal Bergman-film från datorn till mer lagom och bekvämt avstånd från soffan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fortfarande ingen Selma? :)

Jk

Anonym sa...

jk; Nej tyvärr inget än, vi börjar bli GANSKA uttråkade