lördag 19 januari 2008

En vecka kvar



En endaste vecka kvar till beräknat födelsedatum. Herrejisses, vi ska ha barn! Inte förrän nu har det börjat kännas riktigt på riktigt för någon av oss, men nu inser vi båda vad som faktiskt är på gång och är lyckligare än någon annan i världen.

För att syllelsätta oss nu när jag är otroligt gravid och sambon har tandont så har vi idag bakat ett berg med kanelbullar. När vi ändå var igång så slängde vi ihop en dubbel sats med engelska scones så att vi är väl förberedda då mormor kommer på besök. Imorgon ska vi laga ett par olika kycklinggrytor att lägga i frysen och sen tycker jag att vi kan se oss lagom förberedda för semlans ankomst.

På måndag blir det lite shopping och eventuellt frisörbesök för oss båda. Och barmorskebesök, förhoppningsvis det sista. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaa Jag längtar =) Snart kommer min lilla älskade guddotter =) hehe Jag och Tino ska försöka komma upp så vi kan gosa hela högen ! =D *Längtar* (längtar också efter Pizza & Öl)=) Massa gosiga kramar från mig och min hane ;)