torsdag 24 januari 2008

Jaha, och nu då?

Vad ska jag hitta på nu då? Alldeles ensam hemma och mycket rastlös. Sambon, lyckliga människa, är idag på universitetet och närvarar på sin mycket intressanta sociologikurs och därefter ska han jobba. Trots att jag precis haft besök och kommer att få detsamma i eftermiddag känner jag mig något sysslolös. Är sugen på att baka igen, men mer kakor och bullar behöver vi nog inte. Eller?

Måste påpeka att vi blir mycket glada för de kommentarer vi får. Förr så hade vi ingen aning om det verkligen var någon alls som läste bloggen, eftersom ingen kommenterade. Hoppfullt tänkte vi dock att någon enstaka måste det ju vara som hittar hit och bestämde oss för att lägga en besöksräknare på sidan. Ett mycket bra intiativ! Nu ser vi att det är folk som hittar, en hel del faktiskt, och förhoppningsvis så läser dessa även bloggen. När vi sedan även får en massa kommentarer, ja då infinner sig inspirationen att uppdatera ofta ganska snart. Miljoner tack ska ni ha!

Nu ska jag sysselsätta mig ett tag med en liten vilostund.

2 kommentarer:

petra sa...

Lycka till, jag läste på Jennys sida att det "ska" vara dags i morgon. Jag träffade er när ni kom ner till tsp-kursen och överraskade Jenny. Dennis fick då förhöra oss som gick steg 1.

Ha det bra och lycka till

Mamman och pappan sa...

petra: hoppas ni har lyckats bra på jennys förhör. hon kan vara ganska tuff ibland. Tack så mycket och du kommer kunna läsa här om hur underbar hon är när hon har kommit // PappaDennis