onsdag 30 januari 2008

Fortfarande inget

Nej det har fortfarande inte hänt något och vi börjar tycka det är ganska jobbigt, igår var vi tvugna att tycka synd om oss själva över en skål med varm nyponsoppa med glass och mandelbiskvier. Gott som tusan men fortfarande stackars oss.

Mina härliga arbetskamrater har tillochmed startat vadslagning om när vår lilla kommer, tyvärr så satsar dom flesta på att det inte blir förrens i februari. Det gillar vi inte!
Dom har även kommit med en mängd förslag om hur man bäst gör för att sätta igång en födsel, det mest spännande var att man skulle dricka ricinolja, en lättöl och springa upp och ner för trappan.

Börjar bli ganska trötta på detta nu så nu får ni bloggläsare ge oss dom bästa tipsen för hur man sätter igång en födsel.

Hur ska vi göra? Vi tar emot ALLA tips med glädje

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu behövs inga tips längre :)
Hoppas nu allt går bra!!!!!
Ni är kanske föräldrar i morgon !!!!.

Pussar o kramar från en nervös
Mormor Antenn

Anonym sa...

åh era stackare! följer er blogg nyfiket nu kan jag vara duktig att erkänna! jag har hört ryktet att det allra bästa sättet är att utöva parning...! dock tillkommer vissa fysiska svårigheter kan jag tänka mej när man är fullgånget plus mer... men jag har hört att det ska funka! so just get that lovin´ starting! ;)

Anonym sa...

SEX = sköna orgasmer hjälper (vet jag som fyrabarnsmor)

Mamman och pappan sa...

Ja våra vänner, nu behövs inte så mycket tips mer. Vattnet har gått och vi har varit en runda till sjukhuset för kontroll. Blev dock hemskickade igen eftersom de antagligen tyckte att jag mådde alldeles för bra. ;) // Mamma